Corelația dintre psihologie și literatură ca factor al eficientizării procesului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
280 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 21:43
SM ISO690:2012
LUCHIAN, Teodosia. Corelația dintre psihologie și literatură ca factor al eficientizării procesului didactic. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 194-197. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Corelația dintre psihologie și literatură ca factor al eficientizării procesului didactic


Pag. 194-197

Luchian Teodosia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2021


Rezumat

In this article the author presents the importance of correlation in the psychology literature awareness by students of psychic phenomena. Literary texts is an important intuitive material that helps students better understand the essence of various psychic phenomena. Examples of literary works are more affordable student some abstract psychological truths.