Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 21:43 |
SM ISO690:2012 LUCHIAN, Teodosia. Corelația dintre psihologie și literatură ca factor al eficientizării procesului didactic. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 194-197. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-197 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the author presents the importance of correlation in the psychology literature awareness by students of psychic phenomena. Literary texts is an important intuitive material that helps students better understand the essence of various psychic phenomena. Examples of literary works are more affordable student some abstract psychological truths. |
||||||
|