Articolul precedent |
Articolul urmator |
366 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 21:52 |
SM ISO690:2012 БУРАГА, Наталья, PLATON, Carolina. Жизнестойкость как личностный ресурс увлеченных работой педагогов. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 45-49. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The stress resistance problem of individuals is still topical despite the numerous studies in this field. Of special interest are people who may be stressed because of the type of their profession. Primary these professions include teachers who are more likely to show symptoms of occupational burnout. In that regard this article studies the influence of hardiness at work engagement of teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie Hardiness, personal resource, work engagement, teachers |
||||||
|