Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-23 16:18 |
SM ISO690:2012 RACU, Aurelia. Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 49-58. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Asistenţa pedagogică acordată studenţilor cu dizabilităţi în procesul educaţional universitar urmăreşte numeroase obiective. Formarea la studenţii cu dizabilităţi a calităţilor personale pozitive şi a competenţelor profesionale apreciate pe piaţa muncii, constituie, în linii mari, obiectivul fundamental, finalitatea generală a activităţii educaţionale universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie Asistenţa pedagogică, studenţi cu dizabilităţi, educaţia incluzivă, curriculum, program de asistenţă pedagogică |
||||||
|