Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-23 16:18
SM ISO690:2012
RACU, Aurelia. Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 49-58. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Aspecte pedagogice de organizare a asistenţei complexe a studenţilor cu dizabilităţi în instituţia universitară


Pag. 49-58

Racu Aurelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

Asistenţa pedagogică acordată studenţilor cu dizabilităţi în procesul educaţional universitar urmăreşte numeroase obiective. Formarea la studenţii cu dizabilităţi a calităţilor personale pozitive şi a competenţelor profesionale apreciate pe piaţa muncii, constituie, în linii mari, obiectivul fundamental, finalitatea generală a activităţii educaţionale universitare.

The pedagogical assistance provided to students with disabilities in the university educational process pursues numerous objectives. The training of students with disabilities of positive personal qualities and professional skills appreciated on the labor market, is, in general, the fundamental objective, the general purpose of the university educational activity.

Cuvinte-cheie
Asistenţa pedagogică, studenţi cu dizabilităţi, educaţia incluzivă, curriculum, program de asistenţă pedagogică