Analiza nivelului de reflectare a drepturilor omului în Curriculum şi Ghidul de implementare a cursului „Educaţie pentru societate”. Treapta gimnazială şi liceală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
538 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-14 09:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (259)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BOLDUMA, Viorel. Analiza nivelului de reflectare a drepturilor omului în Curriculum şi Ghidul de implementare a cursului „Educaţie pentru societate”. Treapta gimnazială şi liceală. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 393-402. ISBN 978-9975-3452-6-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic
Ediţia 2, 2020
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic"
2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020

Analiza nivelului de reflectare a drepturilor omului în Curriculum şi Ghidul de implementare a cursului „Educaţie pentru societate”. Treapta gimnazială şi liceală

CZU: 37.016.046

Pag. 393-402

Bolduma Viorel12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Centrul de Excelență în Construcții
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2021


Rezumat

This article analyzes the level of reflection of human and child rights in the Curriculum and the implementation guide to Education for society, middle school and high school. The current Curriculum for Education for Society focuses in particular on the principles of Education for Democratic Citizenship and Education for Human Rights (EDC / EDO). The emphasis is on the fact that people should learn how to become democratic citizens and that they need, in order to exercise their role as citizens, skills that are not innate but must be developed through education. Thus, Education for society is the discipline that creates conditions to prepare and encourage children / young people to participate in the life of their communities.

Cuvinte-cheie
human rights, curriculum, education for society, civic education, Textbooks