Promovarea valorilor prin intermediul lecţiilor de literatură
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[821.135.1.09+811.135.1] (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Liubovi. Promovarea valorilor prin intermediul lecţiilor de literatură. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 216-222. ISBN 978-9975-3452-6-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic
Ediţia 2, 2020
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic"
2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020

Promovarea valorilor prin intermediul lecţiilor de literatură

CZU: 37.02:[821.135.1.09+811.135.1]

Pag. 216-222

Cibotaru Liubovi
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 ianuarie 2021


Rezumat

The reading domain is the most complex in the Romanian language and literature classes in the school. It speaks of a crisis of reading today, it's literary reading, which differs from private, becoming rather an obligation. We are talking so but a crisis of reading among students. It's about reading the text literally, because other types of information are easily assimilated by students of XXI century.

Cuvinte-cheie
moral burden, competence, strategy, education, literature, art