Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[821.135.1.09+811.135.1] (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 CIBOTARU, Liubovi. Promovarea valorilor prin intermediul lecţiilor de literatură. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 216-222. ISBN 978-9975-3452-6-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic Ediţia 2, 2020 |
||||||
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic" 2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[821.135.1.09+811.135.1] | ||||||
Pag. 216-222 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
The reading domain is the most complex in the Romanian language and literature classes in the school. It speaks of a crisis of reading today, it's literary reading, which differs from private, becoming rather an obligation. We are talking so but a crisis of reading among students. It's about reading the text literally, because other types of information are easily assimilated by students of XXI century. |
||||||
Cuvinte-cheie moral burden, competence, strategy, education, literature, art |
||||||
|