Despre corelația și interacțiunea factorilor obiectivi și subiectivi în instruirea și formarea personalității tinerei generații
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
371 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 20:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.612-053.6+37.015.3 (1)
Psihologie socială (983)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
VANGHELI, Ion. Despre corelația și interacțiunea factorilor obiectivi și subiectivi în instruirea și formarea personalității tinerei generații. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 27-36. ISBN 978-9975-45-654-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 1, 2020
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale"
1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020

Despre corelația și interacțiunea factorilor obiectivi și subiectivi în instruirea și formarea personalității tinerei generații

CZU: 316.612-053.6+37.015.3

Pag. 27-36

Vangheli Ion
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

În articol se definesc noțiunile: „factori obiectivi”, „factori subiectivi”, „corelație”, „instruire” prin raportare la specificul formării personalității specialistului. De asemenea, se accentuează imperativul motivării specialiștilor din diverse domenii pentru ca aceștia să identifice modalitățile de afirmare a lor ca profesioniști acasă, în Republica Moldova și depunerea eforturilor întru dezvoltarea și inovarea societății moldovenești.

Cuvinte-cheie
personalitate, educaţie, perspectivă, factori subiectivi și obiectivi, dezvoltare