Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 20:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.612-053.6+37.015.3 (1) |
Psihologie socială (983) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VANGHELI, Ion. Despre corelația și interacțiunea factorilor obiectivi și subiectivi în instruirea și formarea personalității tinerei generații. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 1, 26 iunie 2020, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2020, Ediția 1, pp. 27-36. ISBN 978-9975-45-654-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Cercetarea, inovarea și dezvoltarea din perspectiva eticii globale" 1, Chişinău, Moldova, 26 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.612-053.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 27-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se definesc noțiunile: „factori obiectivi”, „factori subiectivi”, „corelație”, „instruire” prin raportare la specificul formării personalității specialistului. De asemenea, se accentuează imperativul motivării specialiștilor din diverse domenii pentru ca aceștia să identifice modalitățile de afirmare a lor ca profesioniști acasă, în Republica Moldova și depunerea eforturilor întru dezvoltarea și inovarea societății moldovenești. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, educaţie, perspectivă, factori subiectivi și obiectivi, dezvoltare |
||||||
|