Articolul precedent |
Articolul urmator |
815 227 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005(478) (5) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1894) |
SM ISO690:2012 COZMA, Lidia. Managementul clasei de elevi: strategii de comunicare. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 438-441. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005(478) | ||||||
Pag. 438-441 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedidact aspectelor de management al clasei în vederea asigurării unui climat favorabil învăţării. Sunt descrise strategii de prevenire a comportamentelor disrtutive, cât şi de rezolvare a a problemelor comportamentale apărute. Autorul accentuează calitățile profesorului proactiv necesare în gestionarea situațiilor de comunicare la nivelul clasei de elevi. Este evidențiiată importanța utilizării corecte a strategiilor de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie management, comunicare, strategii de comunicare, bariere în comunicare, management, communication, communication strategies, barriers in communication |
||||||
|