Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 19:37 |
![]() POPOV, Arina. Plagiere în modă ca problemă contemporană. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 434-437. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 434-437 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Preocuparea principală a lucrării este definirea, în mod curpinzător, a conceptului de plagiere în lumea modei. Moda, astăzi, depinde de idei, individualitate şi autenticitate. Mai mult ca niciodată, designerii își îndreaptă atenția spre originile lor – pentru a determina ce semnificaţie au creațiile lor pentru public şi care sunt valorile acestora. Întrebările, care-şi caută răspuns de-a lungul acestui studiu, sunt legate de stabilirea unor argumente și indicii care delimitează creația adevărată de plagiere, inspirație, împrumut sau trend. Moda a fost dintotdeauna dorința de creație, inspirația de moment din care s-au nascut ulterior obiecte de artă. De ceva timp, însă, moda a devenit pentru Casele de Modă o afacere bazată pe strategii de marketing și producție sistematică. Creația și originalitatea și-au pierdut ponderea în industrie. |
||||||
Cuvinte-cheie modă, plagiere, creaţie, inspiraţie, tendinţă |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Popov, A.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Preocuparea principală a lucrării este definirea, în mod curpinzător, a conceptului de plagiere în lumea modei. Moda, astăzi, depinde de idei, individualitate şi autenticitate. Mai mult ca niciodată, designerii își îndreaptă atenția spre originile lor – pentru a determina ce semnificaţie au creațiile lor pentru public şi care sunt valorile acestora. Întrebările, care-şi caută răspuns de-a lungul acestui studiu, sunt legate de stabilirea unor argumente și indicii care delimitează creația adevărată de plagiere, inspirație, împrumut sau trend. Moda a fost dintotdeauna dorința de creație, inspirația de moment din care s-au nascut ulterior obiecte de artă. De ceva timp, însă, moda a devenit pentru Casele de Modă o afacere bazată pe strategii de marketing și producție sistematică. Creația și originalitatea și-au pierdut ponderea în industrie.</p></dc:description> <dc:source>Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor (Vol.2) 434-437</dc:source> <dc:subject>modă</dc:subject> <dc:subject>plagiere</dc:subject> <dc:subject>creaţie</dc:subject> <dc:subject>inspiraţie</dc:subject> <dc:subject>tendinţă</dc:subject> <dc:title>Plagiere în modă ca problemă contemporană</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>