Evoluția conceptului unisex în crearea colecțiilor vestimentare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
566 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-30 15:08
SM ISO690:2012
CARAUȘ, Ana. Evoluția conceptului unisex în crearea colecțiilor vestimentare. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 432-433. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Evoluția conceptului unisex în crearea colecțiilor vestimentare


Pag. 432-433

Carauș Ana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2020


Rezumat

Egalarea drepturilor și ștergerea diferențelor dintre genuri este una din scopurile primordiale ale colecțiilor cu concept unisex, care deja de jumătate de secol și-au făcut loc în inima și garderoba consumatorului. Succesul pe piața a vestimentației unisex se datorează ideii de valoare și îndeplinirii dorințelor practice a consumatorului. Unisex-ul pune în valoare hainele comode și expresive, libertatea mișcării și gândirii, este mereu în trend, iar evoluția lui ne permite să avem în fiecare sezon vestimentație prin intermediul căreia să rezolvăm problemele funcționale, estetice și psihologice ca consumator.

Cuvinte-cheie
concept, colecţii, cerinţe, consummator, unisex, FastFashion