Articolul precedent |
Articolul urmator |
566 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-30 15:08 |
SM ISO690:2012 CARAUȘ, Ana. Evoluția conceptului unisex în crearea colecțiilor vestimentare. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 432-433. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 432-433 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Egalarea drepturilor și ștergerea diferențelor dintre genuri este una din scopurile primordiale ale colecțiilor cu concept unisex, care deja de jumătate de secol și-au făcut loc în inima și garderoba consumatorului. Succesul pe piața a vestimentației unisex se datorează ideii de valoare și îndeplinirii dorințelor practice a consumatorului. Unisex-ul pune în valoare hainele comode și expresive, libertatea mișcării și gândirii, este mereu în trend, iar evoluția lui ne permite să avem în fiecare sezon vestimentație prin intermediul căreia să rezolvăm problemele funcționale, estetice și psihologice ca consumator. |
||||||
Cuvinte-cheie concept, colecţii, cerinţe, consummator, unisex, FastFashion |
||||||
|