Dezvoltarea cunoaşterii şi gîndirii divergente a studenţilor: intervenţii ale bibliotecii universitare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
528 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-16 22:33
SM ISO690:2012
CORGHENCI, Ludmila. Dezvoltarea cunoaşterii şi gîndirii divergente a studenţilor: intervenţii ale bibliotecii universitare. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 148-150. ISBN 978-9975-50-136-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 4, 2014
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013

Dezvoltarea cunoaşterii şi gîndirii divergente a studenţilor: intervenţii ale bibliotecii universitare


Pag. 148-150

Corghenci Ludmila
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2020


Rezumat

The article reflects the importance of the orientation of the educational system for training/development of divergent thinking of students. This requires certain tasks in university libraries, these hold an effective leverage information cultural develop-ment through the course „The Base of Information Literacy". Concrete experiences are described in the Informational and Library Science Department of ULIM.

Cuvinte-cheie
divergent thinking, information culture, informational education