Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-16 22:33 |
SM ISO690:2012 CORGHENCI, Ludmila. Dezvoltarea cunoaşterii şi gîndirii divergente a studenţilor: intervenţii ale bibliotecii universitare. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 148-150. ISBN 978-9975-50-136-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 4, 2014 |
||||||
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the importance of the orientation of the educational system for training/development of divergent thinking of students. This requires certain tasks in university libraries, these hold an effective leverage information cultural develop-ment through the course „The Base of Information Literacy". Concrete experiences are described in the Informational and Library Science Department of ULIM. |
||||||
Cuvinte-cheie divergent thinking, information culture, informational education |
||||||
|