Articolul precedent |
Articolul urmator |
679 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-15 14:20 |
SM ISO690:2012 CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor. Specificul lingvistic și glotodidactic de predare-învățare a structurilor fonetice compuse (în baza materialului din limbile engleză, germană și franceză). In: Lumina verbului matern: Profesorul și savantul Irina Condrea – prezență remarcabilă în mediul academic și cultural din Republica Moldova, Ed. 1, 25 octombrie 2019, Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 378-383. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Lumina verbului matern 2019 | ||||||
Conferința "Lumina verbului matern" 1, Chişinău, Moldova, 25 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 378-383 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea-învățarea pronunției este un aspect important al didactiсii limbilor. Importanța ei se evidențiază și prin faptul că, alături de structuri foneti- ce simple constituite dintr-un singur element, acestea având statut de unitate fo- netico-fonologică, există și cele compuse, care includ mai multe elemente, cu sau fără statutul respectiv. Pentru a facilita însușirea pronunției celor din urmă, este necesar a strudia particularitățile fonetice (articulatorii, acustice și perceptive) și fonologice (funcționale) ale acestora, dar și factorii care le condiționează. În aceas- tă ordine de idei, în articol se examinează specificul lingvistic și glotodidactic al predării-învățării structurilor fonetice compuse, în comparație cu cele simple (în baza materialului din limbile engleză, germană și franceză). |
||||||
Cuvinte-cheie predare-învăţare, limbă străină, pronunţie, predare-învăţare, limbă străină, pronunţie, structuri fonetice compuse, teaching and learning, foreign language, pronunciation, compond phonetic structures |
||||||
|