Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
849 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 20:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
35.088.6:005.6 (1) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2627) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 ŢEPORDEI, Aurelia. Evaluarea serviciilor de dezvoltare profesională în vederea asigurării calității acestora. In: Administrarea Publică, 2020, nr. 1(105), pp. 99-110. ISSN 1813-8489. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3707640 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 1(105) / 2020 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3707640 | ||||||
CZU: 35.088.6:005.6 | ||||||
Pag. 99-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article includes some organizational and methodological aspects of the evaluation of professional development activities of civil servants. There are described legal provisions regarding the professional development activities in general and their quality evaluation in particular. The article also contains information on the factors involved in the training evaluation process, the tools that are used at different stages of the quality evaluation of training. |
||||||
Cuvinte-cheie Professional development, evaluation, quality evaluation, learning evaluation, evaluation of the beneficiaries’ satisfaction, dezvoltare profesională, evaluare, evaluarea calității, evaluarea de învățare, evaluarea satisfacției beneficiarilor |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţepordei, A.</dc:creator> <dc:date>2020-03-16</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>This article includes some organizational and methodological aspects of the evaluation of professional development activities of civil servants. There are described legal provisions regarding the professional development activities in general and their quality evaluation in particular. The article also contains information on the factors involved in the training evaluation process, the tools that are used at different stages of the quality evaluation of training.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>În prezentul articol sunt abordate unele aspecte organizatorice și metodologice ale evaluării activităților de dezvoltare profesională a funcționarilor publici. Sunt descrise prevederile legale care reglementează activitățile de dezvoltare profesională în general și evaluarea calității acestora, în special. De asemenea, articolul conține informații privind factorii implicați în procesul de evaluare a instruirii, instrumentele care sunt utilizate la diferite etape pentru evaluarea calității instruirii.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.3707640</dc:identifier> <dc:source>Administrarea Publică 105 (1) 99-110</dc:source> <dc:subject>Professional development</dc:subject> <dc:subject>evaluation</dc:subject> <dc:subject>quality evaluation</dc:subject> <dc:subject>learning evaluation</dc:subject> <dc:subject>evaluation of the beneficiaries’ satisfaction</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare profesională</dc:subject> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>evaluarea calității</dc:subject> <dc:subject>evaluarea de învățare</dc:subject> <dc:subject>evaluarea satisfacției beneficiarilor</dc:subject> <dc:title>Evaluarea serviciilor de dezvoltare profesională în vederea asigurării calității acestora</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>