Teaching English through Poetry
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1364 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-16 06:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
NOROC, Natalia. Teaching English through Poetry. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 78-86. ISBN 978-9975-50-143-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 10, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014

Teaching English through Poetry

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 78-86

Noroc Natalia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2020


Rezumat

Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, avînd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o încercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient decît textul în predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză.

Cuvinte-cheie
utilizarea poeziei, dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative, impact educativ, aspect socio-cultural, tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Noroc, N.</dc:creator>
<dc:date>2015</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, av&icirc;nd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o &icirc;ncercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient dec&icirc;t textul &icirc;n predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză.</p></dc:description>
<dc:source>Interuniversitaria (Ediția 10) 78-86</dc:source>
<dc:subject>utilizarea poeziei</dc:subject>
<dc:subject>dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative</dc:subject>
<dc:subject>impact
educativ</dc:subject>
<dc:subject>aspect socio-cultural</dc:subject>
<dc:subject>tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate.</dc:subject>
<dc:title>Teaching English through Poetry</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>