Teaching English through Poetry
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1362 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-16 06:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
NOROC, Natalia. Teaching English through Poetry. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 78-86. ISBN 978-9975-50-143-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 10, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014

Teaching English through Poetry

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 78-86

Noroc Natalia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2020


Rezumat

Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, avînd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o încercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient decît textul în predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză.

Cuvinte-cheie
utilizarea poeziei, dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative, impact educativ, aspect socio-cultural, tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Noroc, N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Teaching English through Poetry</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'> 978-9975-50-143-9</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>utilizarea poeziei</subject>
<subject>dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative</subject>
<subject>impact
educativ</subject>
<subject>aspect socio-cultural</subject>
<subject>tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811.111'243</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, av&icirc;nd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o &icirc;ncercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient dec&icirc;t textul &icirc;n predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>