Articolul precedent |
Articolul urmator |
1362 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-16 06:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'243 (36) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 NOROC, Natalia. Teaching English through Poetry. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 78-86. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111'243 | ||||||
Pag. 78-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, avînd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o încercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient decît textul în predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză. |
||||||
Cuvinte-cheie utilizarea poeziei, dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative, impact educativ, aspect socio-cultural, tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Noroc, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Teaching English through Poetry</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'> 978-9975-50-143-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>utilizarea poeziei</subject> <subject>dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative</subject> <subject>impact educativ</subject> <subject>aspect socio-cultural</subject> <subject>tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811.111'243</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, avînd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o încercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient decît textul în predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>