Articolul precedent |
Articolul urmator |
827 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-24 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1'37+811.811'37 (1) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363) |
Limbile indigenilor americani (5) |
SM ISO690:2012 МИРОШНИК, Наталья. Сопоставительный анализ структуры и семантики концептов «школа» и «school» в русской и английской языковых картинах мира. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 74-78. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1'37+811.811'37 | ||||||
Pag. 74-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article substantiates the importance of comparative researches. It gives the definition of the term concept. This work examines the associative structure of concepts «школа» and «school», as well as their implementation in the precedent texts. The article detects symmetry and asymmetry of the considered concepts |
||||||
Cuvinte-cheie comparative research, concept, precedent text, symmetry, asymmetry |
||||||
|