Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
744 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-28 21:31
SM ISO690:2012
NEDU, Liudmila. Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 372-378. ISBN 978-9975-149-05-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română"
Chişinău, Moldova, 17 mai 2019

Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive


Pag. 372-378

Nedu Liudmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2020


Rezumat

Orientarea modernă a procesului instructiv-educativ din perspectiva formării unei personalități cu diverse activități socioprofesionale conferă o nouă orientare în educația lingvistică a studenților găgăuzi. În această ordine de idei, noul model de evaluare formativă a studenților, efectuat prin metode interactive, se poate realiza interdisciplinar. Abordarea metodelor interactive este mențonată ca factor al formării și dezvoltării competențelor verbal-comunicative la studenții găgăuzi în baza învățării limbii române cu orientare profesională.

Cuvinte-cheie
abilități cognitiv-estimative și afectiv-motivaționale, autoevaluare, interevaluare, bloc semantic, camp terminologic, corectare reciprocă, tehnica ciorchinelui, metode interactive, metode activ-participative