Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
786 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-28 21:31
SM ISO690:2012
NEDU, Liudmila. Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 372-378. ISBN 978-9975-149-05-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română"
Chişinău, Moldova, 17 mai 2019

Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive


Pag. 372-378

Nedu Liudmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2020


Rezumat

Orientarea modernă a procesului instructiv-educativ din perspectiva formării unei personalități cu diverse activități socioprofesionale conferă o nouă orientare în educația lingvistică a studenților găgăuzi. În această ordine de idei, noul model de evaluare formativă a studenților, efectuat prin metode interactive, se poate realiza interdisciplinar. Abordarea metodelor interactive este mențonată ca factor al formării și dezvoltării competențelor verbal-comunicative la studenții găgăuzi în baza învățării limbii române cu orientare profesională.

Cuvinte-cheie
abilități cognitiv-estimative și afectiv-motivaționale, autoevaluare, interevaluare, bloc semantic, camp terminologic, corectare reciprocă, tehnica ciorchinelui, metode interactive, metode activ-participative

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Nedu, L.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-149-05-1</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>abilități cognitiv-estimative și afectiv-motivaționale</subject>
<subject>autoevaluare</subject>
<subject>interevaluare</subject>
<subject>bloc semantic</subject>
<subject>camp terminologic</subject>
<subject>corectare reciprocă</subject>
<subject>tehnica ciorchinelui</subject>
<subject>metode interactive</subject>
<subject>metode activ-participative</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Orientarea modernă a procesului instructiv-educativ din perspectiva formării unei personalități cu diverse activități socioprofesionale conferă o nouă orientare &icirc;n educația lingvistică a studenților găgăuzi. &Icirc;n această ordine de idei, noul model de evaluare formativă a studenților, efectuat prin metode interactive, se poate realiza interdisciplinar. Abordarea metodelor interactive este mențonată ca factor al formării și dezvoltării competențelor verbal-comunicative la studenții găgăuzi &icirc;n baza &icirc;nvățării limbii rom&acirc;ne cu orientare profesională.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>