Articolul precedent |
Articolul urmator |
786 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-28 21:31 |
SM ISO690:2012 NEDU, Liudmila. Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 372-378. ISBN 978-9975-149-05-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019 | ||||||
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română" Chişinău, Moldova, 17 mai 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 372-378 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orientarea modernă a procesului instructiv-educativ din perspectiva formării unei personalități cu diverse activități socioprofesionale conferă o nouă orientare în educația lingvistică a studenților găgăuzi. În această ordine de idei, noul model de evaluare formativă a studenților, efectuat prin metode interactive, se poate realiza interdisciplinar. Abordarea metodelor interactive este mențonată ca factor al formării și dezvoltării competențelor verbal-comunicative la studenții găgăuzi în baza învățării limbii române cu orientare profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie abilități cognitiv-estimative și afectiv-motivaționale, autoevaluare, interevaluare, bloc semantic, camp terminologic, corectare reciprocă, tehnica ciorchinelui, metode interactive, metode activ-participative |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nedu, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Particularitățile noului model de evaluare didactică realizată prin metode interactive</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-149-05-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>abilități cognitiv-estimative și afectiv-motivaționale</subject> <subject>autoevaluare</subject> <subject>interevaluare</subject> <subject>bloc semantic</subject> <subject>camp terminologic</subject> <subject>corectare reciprocă</subject> <subject>tehnica ciorchinelui</subject> <subject>metode interactive</subject> <subject>metode activ-participative</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Orientarea modernă a procesului instructiv-educativ din perspectiva formării unei personalități cu diverse activități socioprofesionale conferă o nouă orientare în educația lingvistică a studenților găgăuzi. În această ordine de idei, noul model de evaluare formativă a studenților, efectuat prin metode interactive, se poate realiza interdisciplinar. Abordarea metodelor interactive este mențonată ca factor al formării și dezvoltării competențelor verbal-comunicative la studenții găgăuzi în baza învățării limbii române cu orientare profesională.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>