Influența reclamei asupra comportamentului consumatorului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
960 210
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 00:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:366.1 (7)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
PETRUȘCA, Otilia. Influența reclamei asupra comportamentului consumatorului. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 226-230. ISBN 978-9975-149-58-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SS, 2019
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019

Influența reclamei asupra comportamentului consumatorului

CZU: 339.138:366.1

Pag. 226-230

Petrușca Otilia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2020


Rezumat

Starting from the belief in existing studies that advertising affects consumer behavior and purchasing decisions, we can highlight that this study aimed to establish the influence of advertising on consumer buying behavior by focusing on "Imobilus Grup" S.R.L company. Specifically, the study aimed to establish strategic alternatives and directions for improving the advertising activity in real estate companies, in Republic of Moldova.