Constructivismul și cunoașterea școlară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
583 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-09 15:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (445)
Educație (14557)
SM ISO690:2012
GHERGHIŞAN, Mariana. Constructivismul și cunoașterea școlară. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Constructivismul și cunoașterea școlară

CZU: 371.3

Pag. 189-193

Gherghişan Mariana
 
Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Abordarea constructivistă a educației încearcă să rezolve o parte din problemele acesteia, să ducă mai departe cunoașterea umană și să identifice căi de ameliorare a practicii școlare.

 „The constructive approach of education tries to solve some of its problems, to carry on human knowledge and to identify ways to improve school practice”.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Gherghişan, M.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Abordarea constructivistă a educației &icirc;ncearcă să rezolve o parte din problemele acesteia, să ducă mai departe cunoașterea umană și să identifice căi de ameliorare a practicii școlare.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>&nbsp;&bdquo;The constructive approach of education tries to solve some of its problems, to carry on human knowledge and to identify ways to improve school practice&rdquo;.</p></dc:description>
<dc:source>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă () 189-193</dc:source>
<dc:title>Constructivismul și cunoașterea școlară</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>