Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
803 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 16:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (440)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
CHINDRIŞ, Liliana Felicia, CHINDRIS, Claudiu. Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 186-188. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar

CZU: 371.3

Pag. 186-188

Chindriş Liliana Felicia1, Chindris Claudiu12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Naţional Pedagogic „Regele Ferdinand”, Sighetul Marmaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Prin articolul de față ne-am propus să identificăm în ce măsură este posibilă dezvoltarea abilităților metacognitive prin predarea conținuturilor informatice/TIC într-o manieră integrată. Considerăm că, pentru a evidenţia progresul metacognitiv, este important să prezentăm contextul socio-educațional, activitățile desfășurate la clasă cu acest scop, metodele aplicate și rezultatele/ schimbările la nivel de clasă, construind astfel o imagine de ansamblu asupra grupului experimental de la clasele cu profil informatică şi TIC.

Through this article we set out to identify the extent to which it is possible to develop metacognitive skills by teaching IT / ICT content in an integrated manner. We consider that, in order to highlight the metacognitive progress, it is important to present the socio-educational context, the activities carried out in the classroom for this purpose, the applied methods and the results / changes at the classroom level, thus constructing an overview on the experimental group from the classes with IT and ICT profile.

Cuvinte-cheie
metacognitiv, conţinuturi, abilităţi, metode, aptitudini, autodeterminare metacognitive, contents, abilities, Methods, aptitudes, self-determination