Constructivismul și cunoașterea școlară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
565 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-09 15:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (440)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
GHERGHIŞAN, Mariana. Constructivismul și cunoașterea școlară. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Constructivismul și cunoașterea școlară

CZU: 371.3

Pag. 189-193

Gherghişan Mariana
 
Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Abordarea constructivistă a educației încearcă să rezolve o parte din problemele acesteia, să ducă mai departe cunoașterea umană și să identifice căi de ameliorare a practicii școlare.

 „The constructive approach of education tries to solve some of its problems, to carry on human knowledge and to identify ways to improve school practice”.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Gherghişan, M.</creatorName>
<affiliation>Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Constructivismul și cunoașterea școlară</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-299-1</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Abordarea constructivistă a educației &icirc;ncearcă să rezolve o parte din problemele acesteia, să ducă mai departe cunoașterea umană și să identifice căi de ameliorare a practicii școlare.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>&nbsp;&bdquo;The constructive approach of education tries to solve some of its problems, to carry on human knowledge and to identify ways to improve school practice&rdquo;.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>