Articolul precedent |
Articolul urmator |
818 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 16:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (445) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 CHINDRIŞ, Liliana Felicia, CHINDRIS, Claudiu. Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 186-188. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 186-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin articolul de față ne-am propus să identificăm în ce măsură este posibilă dezvoltarea abilităților metacognitive prin predarea conținuturilor informatice/TIC într-o manieră integrată. Considerăm că, pentru a evidenţia progresul metacognitiv, este important să prezentăm contextul socio-educațional, activitățile desfășurate la clasă cu acest scop, metodele aplicate și rezultatele/ schimbările la nivel de clasă, construind astfel o imagine de ansamblu asupra grupului experimental de la clasele cu profil informatică şi TIC. |
||||||
Cuvinte-cheie metacognitiv, conţinuturi, abilităţi, metode, aptitudini, autodeterminare metacognitive, contents, abilities, Methods, aptitudes, self-determination |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-97094</doi_batch_id> <timestamp>1716085707</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-299-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Liliana Felicia</given_name> <surname>Chindriş</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Claudiu</given_name> <surname>Chindris</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>186</first_page> <last_page>188</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>