Articolul precedent |
Articolul urmator |
912 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-24 20:51 |
SM ISO690:2012 FEINSTEIN, Sheryl, MOROZAN, Olga. E-learning: a study of instructional technology used in the classroom and a technology needs assessment of teachers from Moldova. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 332-341. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 332-341 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui studiu constă în determinarea gradului şi modului de utilizare a TIC în cadrul orelor de către cadrele didactice din Republica Moldova din instituţiile preuniversitare şi universitare, precum şi identificarea necesităţilor acestora în elaborarea unui curs de instruire online, care ar putea fi propus ca formă de instruire atât pentru studenţi, cât şi pentru elevi. |
||||||
|