E-learning: a study of instructional technology used in the classroom and a technology needs assessment of teachers from Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
912 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-24 20:51
SM ISO690:2012
FEINSTEIN, Sheryl, MOROZAN, Olga. E-learning: a study of instructional technology used in the classroom and a technology needs assessment of teachers from Moldova. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 332-341. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

E-learning: a study of instructional technology used in the classroom and a technology needs assessment of teachers from Moldova


Pag. 332-341

Feinstein Sheryl1, Morozan Olga2
 
1 Augustana University,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Scopul acestui studiu constă în determinarea gradului şi modului de utilizare a TIC în cadrul orelor de către cadrele didactice din Republica Moldova din instituţiile preuniversitare şi universitare, precum şi identificarea necesităţilor acestora în elaborarea unui curs de instruire online, care ar putea fi propus ca formă de instruire atât pentru studenţi, cât şi pentru elevi.