O perspectivă a educaţiei umanistice: implicaţiile inteligenţei emoţionale în activitatea profesională a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
774 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-26 18:19
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu, BARNA, Iuliana-Petronela, POPA, Violeta. O perspectivă a educaţiei umanistice: implicaţiile inteligenţei emoţionale în activitatea profesională a cadrelor didactice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 341-347. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

O perspectivă a educaţiei umanistice: implicaţiile inteligenţei emoţionale în activitatea profesională a cadrelor didactice


Pag. 341-347

Vicol Nelu1, Barna Iuliana-Petronela2, Popa Violeta2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Direcţia generală educaţie, tineret şi sport mun. Chişinău (DGETS)
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

The article studies the relation between the emotional intelligence and teachers’ professional activity. This relation is shaped by personality-cognitive algoritm of teachers’ professional development in terms of the aspect tipical of the emotional intelligence used in the process of setting up an in integral structure of professional development by means of elective affinity of the variables.