Articolul precedent |
Articolul urmator |
774 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 18:19 |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu, BARNA, Iuliana-Petronela, POPA, Violeta. O perspectivă a educaţiei umanistice: implicaţiile inteligenţei emoţionale în activitatea profesională a cadrelor didactice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 341-347. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 341-347 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article studies the relation between the emotional intelligence and teachers’ professional activity. This relation is shaped by personality-cognitive algoritm of teachers’ professional development in terms of the aspect tipical of the emotional intelligence used in the process of setting up an in integral structure of professional development by means of elective affinity of the variables. |
||||||
|