Articolul precedent |
Articolul urmator |
640 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-21 22:47 |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Categorizarea – tehnică eficientă de valorizare a ideilor produse de către elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 229-233. ISBN 978-9975-76-230-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 229-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fiecare profesor dedicat idealului educațional caută răspuns la întrebarea: În ce mod iam putea pregăti pe elevi pentru viitor prin dezvoltare liberă? Esențialul pentru elevi este să învețe a învăța eficient, în scopul acoperirii propriilor necesități în activitățile lor de viitor. Antrenarea elevilor în situații eficiente educativ-instructive presupune din partea profesorului utilizarea unui sistem coerent de strategii, metode, procedee și tehnici didactice. În lucrare sunt prezentate exemple de utilizare a tehnicii didactice Categorizarea la lecțiile de Geografie Fizică Generală, clasa a X-a de liceu – tehnică bazată pe organizarea ideilor evocate prin alte tehnici didactice și pe categoriile, criteriile, clasele, tipurile acestor idei, deduse de către elevi. |
||||||
|