Categorizarea – tehnică eficientă de valorizare a ideilor produse de către elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
640 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-21 22:47
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Categorizarea – tehnică eficientă de valorizare a ideilor produse de către elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 229-233. ISBN 978-9975-76-230-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Categorizarea – tehnică eficientă de valorizare a ideilor produse de către elevi


Pag. 229-233

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020


Rezumat

Fiecare profesor dedicat idealului educațional caută răspuns la întrebarea: În ce mod iam putea pregăti pe elevi pentru viitor prin dezvoltare liberă? Esențialul pentru elevi este să învețe a învăța eficient, în scopul acoperirii propriilor necesități în activitățile lor de viitor. Antrenarea elevilor în situații eficiente educativ-instructive presupune din partea profesorului utilizarea unui sistem coerent de strategii, metode, procedee și tehnici didactice. În lucrare sunt prezentate exemple de utilizare a tehnicii didactice Categorizarea la lecțiile de Geografie Fizică Generală, clasa a X-a de liceu – tehnică bazată pe organizarea ideilor evocate prin alte tehnici didactice și pe categoriile, criteriile, clasele, tipurile acestor idei, deduse de către elevi.