Articolul precedent |
Articolul urmator |
766 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 13:31 |
SM ISO690:2012 MARDARI, Nina, PUŢUNTICĂ, Vitalie. Rolul problemelor de matematică în formarea competenţelor specifice din medicină. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe exacte, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 78-83. ISBN 978-9975-76-229-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Din perspectiva realizării unui învăţământ matematic de calitate, procesul educaţional la matematică în colegiu este un proces complex, bazat pe interdisciplinaritate. Formarea competenţelor trandisciplinare şi a celor specifice disciplinei Matematica necesită realizarea integrării disciplinelor şcolare cu cele de specialitate: pediatrie, chirurgie, igiena alimentaţiei, farmacologie, genetică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, matematică, formarea competenţelor specifice, probleme cu aspect profesional, interdisciplinarity, mathematics, the formation of the specific competences, problems with professional aspect |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Mardari, N.</dc:creator> <dc:creator>Puţuntică, V.M.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p> Din perspectiva realizării unui învăţământ matematic de calitate, procesul educaţional la matematică în colegiu este un proces complex, bazat pe interdisciplinaritate. Formarea competenţelor trandisciplinare şi a celor specifice disciplinei Matematica necesită realizarea integrării disciplinelor şcolare cu cele de specialitate: pediatrie, chirurgie, igiena alimentaţiei, farmacologie, genetică etc.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p> In order to realize a mathematical process of education to be qualitative, this process is a complex one, based on interdisciplinarity. The formation of the transdisciplinary competences and the competences specific to maths it is necessary to integrate the basic subjects with the ones related to medicine: pediatrics; surgery, the hygiene of nutrion, pharmacology and genetics.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 1) 78-83</dc:source> <dc:subject>interdisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>matematică</dc:subject> <dc:subject>formarea competenţelor specifice</dc:subject> <dc:subject>probleme cu aspect profesional</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinarity</dc:subject> <dc:subject>mathematics</dc:subject> <dc:subject>the formation of the specific competences</dc:subject> <dc:subject>problems with professional aspect</dc:subject> <dc:title>Rolul problemelor de matematică în formarea competenţelor specifice din medicină</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>