Articolul precedent |
Articolul urmator |
792 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 15:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Postmodernismul în educație între evoluție, inovație și ontic. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 149-154. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 149-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă o tatonare modestă din perspectivă evolutivă, inovativă și ontică a postmodernismului ca demers inovativ de primă importanţă în educaţie, aflat sub egida „învăţării centrate pe elev‖ și conceptualizat de principiile paradigmei constructiviste a educației. În rezultatul narațuinii constatăm că, școala postmodernă nu opereză cu finalități, ea este creativă, provocătoare, generatoare de semantici inovatoare (ori acesta este postmodernismul), fie că prin demersul său redescoperă valențe uitate ale trecutului, produce efectul „mărului newtonian‖ sau produce idei futiriste. |
||||||
Cuvinte-cheie postmodernism, modernism, educaţie, constructivism, postmodernism, modernism, education, constructivism |
||||||
|