Articolul precedent |
Articolul urmator |
882 101 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2+373.2.015.3 (1) |
Psihologie (3397) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela, DUMINICĂ, Stella. Aspecte psihopedagogice privind organizarea activităților de dezvoltare personală în instituțiile de educație timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2+373.2.015.3 | ||||||
Pag. 60-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the context of curricular development, organiying personal development activities within early education institutions is a problem addressed by a relevant topicality. Personal development activities are learning that are carried out in accordance with the thematic projesct, the theme of the week /day, fulfilling multiple roles. |
||||||
|