Aspecte psihopedagogice privind organizarea activităților de dezvoltare personală în instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
882 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 17:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.2+373.2.015.3 (1)
Psihologie (3397)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela, DUMINICĂ, Stella. Aspecte psihopedagogice privind organizarea activităților de dezvoltare personală în instituțiile de educație timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Aspecte psihopedagogice privind organizarea activităților de dezvoltare personală în instituțiile de educație timpurie

CZU: 159.923.2+373.2.015.3

Pag. 60-65

Dascal Angela, Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

In the context of curricular development, organiying personal development activities within early education institutions is a problem addressed by a relevant topicality. Personal development activities are learning that are carried out in accordance with the thematic projesct, the theme of the week /day, fulfilling multiple roles.