Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
689 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-21 10:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21 (160)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie

CZU: 373.21

Pag. 40-45

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

This article reflects strategic milestones for implementing activities based on the early education curriculum; the concept of strategy and its components is presented: the task and the learning situation that are centered on creating an optimal framework meant to give the child the possibility to achieve a certain objective in its harmonious development.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Cebanu (Slutu), L.M.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare &icirc;n instituția de educație timpurie</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-289-2</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.21</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflects strategic milestones for implementing activities based on the early education curriculum; the concept of strategy and its components is presented: the task and the learning situation that are centered on creating an optimal framework meant to give the child the possibility to achieve a certain objective in its harmonious development.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>