Articolul precedent |
Articolul urmator |
689 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-21 10:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21 (160) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects strategic milestones for implementing activities based on the early education curriculum; the concept of strategy and its components is presented: the task and the learning situation that are centered on creating an optimal framework meant to give the child the possibility to achieve a certain objective in its harmonious development. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cebanu (Slutu), L.M.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Acțiuni strategice de implementare a activităților curriculare în instituția de educație timpurie</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-289-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.21</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflects strategic milestones for implementing activities based on the early education curriculum; the concept of strategy and its components is presented: the task and the learning situation that are centered on creating an optimal framework meant to give the child the possibility to achieve a certain objective in its harmonious development.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>