Timpul ca resursă educativă – Compediu în baza lucrării lui Constantin Cucoș „Timp și temporalitate în educație. Elemente pentru un management al timpului școlar”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
959 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-12-09 21:37
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Timpul ca resursă educativă – Compediu în baza lucrării lui Constantin Cucoș „Timp și temporalitate în educație. Elemente pentru un management al timpului școlar”. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 109-112. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Timpul ca resursă educativă – Compediu în baza lucrării lui Constantin Cucoș „Timp și temporalitate în educație. Elemente pentru un management al timpului școlar”


Pag. 109-112

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Articolul prezintă un compediu în baza lucrării lui Constantin Cucoș ''Timp și temporalitate în educație. Elemente pentru un management al timpului școlar ''. Realizăm o parcurgere sintetică a celor 22 de ipostaze ale timpului, analizate de autor într-o manieră științifico-eseistică, punând în relevanță aspectele ce ne-au captat atenția din perspectiva discursului filosofic, a praxisului educațional și realității sociale. Ne oprim, în special, asupra secțiunilor 10-15 în care autorul meditează asupra timpului ca resursă educativă.

The article presents a compendium developed based on the ''Time and temporality in education. Elements of School Time Management" by Constantin Cucos. The author takes us through a synthesis of the 22 hypostases of the time, conducted in a scientific-essayistic manner, bringing to the forefront aspects that caught our attention from the perspective of philosophical discourse, educational praxis and social reality. Our attention is drawn, in particular, on sections 10-15 where the author meditates on time as an educational resource.

Cuvinte-cheie
timp, educaţie, managementul timpului, Temporalitate