Articolul precedent |
Articolul urmator |
759 92 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 12:17 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, BULICANU, Maria. Relația dintre gândire și atenție la copiii de vârstă preșcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 10-16. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 10-16 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Prezentul articol relatează cercetarea referitor la relația dintre gândire și atenție la copii de vârstă preșcolară. Analizând literaturi în domeniul psihopedagogic referitor la problema cercetării s-a lansat ipoteza precum că gândirea se află în strânsă legătură cu atenția la copiii preșcolari. În figuri am relatat repartizarea copiilor după nivelul de dezvoltare și coeficienții de corelație dintre gândire și atenție. În concluzie am determinat că gândirea cu atenția corelează pozitiv semnificativ la copiii de vârstă preșcolară. |
||||||||
|