Inteligenţa emoţională şi aptitudinile de comunicare ale managerilor grupei de copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1203 146
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-26 20:39
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, ABREJA, Stela. Inteligenţa emoţională şi aptitudinile de comunicare ale managerilor grupei de copii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 5-10. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Inteligenţa emoţională şi aptitudinile de comunicare ale managerilor grupei de copii


Pag. 5-10

Antoci Diana1, Abreja Stela12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 ,,Albinuța" mun. Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

Articolul dat reprezintă o cercetare teoretico-ştiinţifică a marilor abordări ale conceptelor de inteligenţă emoţională şi aptitudini de comunicare la managerii grupei de copii, unde au fost enumerate şi expuse elementele-cheie ale inteligenţei emoţionale, evidenţiind dintre acestea - aptitudinile de comunicare. Lucrarea dată distinge importanţa inteligenţei emoţionale în procesul de comunicare dintre subiecţi şi în exprimarea aptitudinilor de comunicare ale educatorilor, fără de care nu se poate realiza o comunicare eficientă atât la locul de muncă cât şi în societate.

This article represents a theoretical and scientific research of the great approaches of the concepts of emotional intelligence and communication capacity to the managers of the group of children, where the key elements of the emotional intelligence were listed and exposed, highlighting these - the communication capacity. This paper distinguishes the importance of emotional intelligence in the communication between subjects and in expressing the communication capacity of educators, without which it is impossible to achieve effective communication both at work and in society.