Experiențe și bune practici în pregătirea psihologică a copiilor pentru școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1116 154
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 15:18
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, DOROFTEI, Inga. Experiențe și bune practici în pregătirea psihologică a copiilor pentru școală. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 72-78. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Experiențe și bune practici în pregătirea psihologică a copiilor pentru școală


Pag. 72-78

Mîsliţchi Valentina, Doroftei Inga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul tratează problema pregătirii psihologice a copiilor pentru școală. În lucrare sunt prezentate experiențe și bune practici de optimizare a procesului pregătirii psihologice pentru școlarizare a copiilor din învățământul preșcolar, prin abordarea holistică a respectivului proces complex, care vizează pregătirea intelectuală, afectivă, socială, motivațională a subiectului pentru viitorul statut de elev.

The article treats the problem psychological training of the children for school. The work presents experiences and good practices for optimizing of the process of psychological training for children schooling in pre-school education, through the holistic approach of the complex process, which aims at the intellectual, affective, social, motivational training of the child for the future status in quality of pupil.