Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.035 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 3(43), pp. 101-109. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(43) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.035 | ||||||
Pag. 101-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul școlar exercită o multitudine de influențe asupra personalității elevilor în dezvoltare. Dacă acest mediu ar fi privit din perspectiva educației sociale, atunci finalitatea lui ar fi ca în clasa de elevi să se instaureze relații de colaborare în procesul de învățare și elevii să fie înzestrați cu competență socială. Astfel, un imperativ categoric al timpului nostru este utilizarea unei metodologii specifice educației sociale în cadrul mediului școlar, care va contribui în mod substanțial la ameliorarea și îmbunătățirea administrării relațiilor sociale în procesul de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare, interactivitate, relații de colaborare, înțelegere, competenţă socială, stare de bine, susținere, securitate, environnement d'apprentissage, interactivité, collaboration, compréhension, compétence sociale, bien-être, support, sécurité |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-92912</cfResPublId> <cfResPublDate>2019-12-27</cfResPublDate> <cfVol>43</cfVol> <cfIssue>3</cfIssue> <cfStartPage>101</cfStartPage> <cfISSN>1857-0119</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/92912</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>mediu de învățare; interactivitate; relații de colaborare; înțelegere; competenţă socială; stare de bine; susținere; securitate; environnement d'apprentissage; interactivité; collaboration; compréhension; compétence sociale; bien-être; support; sécurité</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Mediul școlar exercită o multitudine de influențe asupra personalității elevilor în dezvoltare. Dacă acest mediu ar fi privit din perspectiva educației sociale, atunci finalitatea lui ar fi ca în clasa de elevi să se instaureze relații de colaborare în procesul de învățare și elevii să fie înzestrați cu competență socială. Astfel, un imperativ categoric al timpului nostru este utilizarea unei metodologii specifice educației sociale în cadrul mediului școlar, care va contribui în mod substanțial la ameliorarea și îmbunătățirea administrării relațiilor sociale în procesul de învățare.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='FR' cfTrans='o'><p>L'environnement scolaire exerce une multitude d'influences sur la personnalité des élèves en développement. Si cet environnement doit être envisagé du point de vue de l’éducation sociale, son objectif serait alors de placer les élèves dans des relations d’apprentissage collaboratives et de doter les élèves de compétences sociales. Ainsi, l’utilisation d’une méthodologie spécifique d’éducation sociale donc un impératif de notre époque, il contribuera considérablement à l'amélioration des relations sociales dans le processus d'apprentissage.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-12-27T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-12-27T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-42857</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-12-27T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-42857</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-42857-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-12-27T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Mogîldea (Iuzu)</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Iulianna</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>