Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 16:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4+159.923.2 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 SCRIPA, Tatiana. Personalitatea în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 96-100. ISBN 978-9975-76-267-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4+159.923.2 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, personalitatea cadrului didactic, formarea psihopedagogică inițială, incluziune |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Scripa, T.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 5) 96-100</dc:source> <dc:subject>personalitate</dc:subject> <dc:subject>personalitatea cadrului didactic</dc:subject> <dc:subject>formarea psihopedagogică inițială</dc:subject> <dc:subject>incluziune</dc:subject> <dc:title>Personalitatea în contextul educației incluzive</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>