Personalitatea în contextul educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
729 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 16:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4+159.923.2 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana. Personalitatea în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 96-100. ISBN 978-9975-76-267-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Personalitatea în contextul educației incluzive

CZU: 376.112.4+159.923.2

Pag. 96-100

Scripa Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii.

Cuvinte-cheie
personalitate, personalitatea cadrului didactic, formarea psihopedagogică inițială, incluziune

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Scripa, T.</dc:creator>
<dc:date>2019</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră at&acirc;t din punct de vedere a pregătii profesionale, c&acirc;t și atitudinale din perspectiva educației &icirc;n general și a educației incluzive &icirc;n special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative &icirc;n ceea ce priveşte creşterea calităţii &icirc;nvățăm&acirc;ntului și implementarea cu succes a incluziunii.</p></dc:description>
<dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 5) 96-100</dc:source>
<dc:subject>personalitate</dc:subject>
<dc:subject>personalitatea cadrului didactic</dc:subject>
<dc:subject>formarea psihopedagogică inițială</dc:subject>
<dc:subject>incluziune</dc:subject>
<dc:title>Personalitatea &icirc;n contextul educației incluzive</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>