Personalitatea în contextul educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
734 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 16:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4+159.923.2 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana. Personalitatea în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi Management Educaţional, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 5, pp. 96-100. ISBN 978-9975-76-267-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Personalitatea în contextul educației incluzive

CZU: 376.112.4+159.923.2

Pag. 96-100

Scripa Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Educația este una din componentele vieţii sociale care exercită o influenţă foarte mare asupra celorlalte laturi ale activităţii sociale. Personalitatea cadrului didactic relevă o importanță majoră atât din punct de vedere a pregătii profesionale, cât și atitudinale din perspectiva educației în general și a educației incluzive în special. Analizele făcute de-a lungul timpului asupra diverselor aspecte ale personalității pedagogului au făcut posibile progrese semnificative în ceea ce priveşte creşterea calităţii învățământului și implementarea cu succes a incluziunii.

Cuvinte-cheie
personalitate, personalitatea cadrului didactic, formarea psihopedagogică inițială, incluziune

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-92839</doi_batch_id>
<timestamp>1714295778</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-267-0</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Personalitatea &icirc;n contextul educației incluzive</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Tatiana</given_name>
<surname>Scripa</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>96</first_page>
<last_page>100</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>