Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 11:29 |
SM ISO690:2012 ABRAMCIUC, Valeriu, CECAN, Marin. Influenţa limbajului ştiinţific asupra formării competenţelor. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 120-122. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea competenţelor este un proces multiaspectual, determinat şi influenţat de mai multe situaţii şi condiţii. Un rol aparte în acest context îl are limbajul ştiinţific adoptat în cadrul activităţilor cu studenţii. Lucrarea prezintă unele rezultate ale analizei impactului limbajului ştiinţific asupra formării competenţelor la studenţii de la specialităţile reale. Se constată, printre altele, o dependenţă directă şi efectivă dintre nivelul înţelegerii materiei de studiu şi posedarea conştientă a terminologiei ştiinţifice din domeniu. Nivelul insuficient de cunoaştere a semnificaţiei noţiunilor ştiinţifice poate influenţa provocarea stărilor de inhibiţie, de neangajare în proces, de diminuare sau de dispariţie a interesului şi altele. |
||||||
Cuvinte-cheie invatamint, limbaj ştiinţific, competențe, education, scientific language, competencies |
||||||
|