Using iPods in English Language Teaching
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
505 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-29 08:58
SM ISO690:2012
MURGULEŢ (URSACHI), Daniela. Using iPods in English Language Teaching. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 81-85. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Using iPods in English Language Teaching


Pag. 81-85

Murguleţ (Ursachi) Daniela
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

 În articol se discută posibilităţile de integrare a formei de învăţare „mobile learning” în curricula limbii engleze, bazîndu-se pe proiecte de cercetare efectuate la nivel de universitate. Se propun posibilităţi de utilizare a iPod-ului cu scopul de a integra activităţi de audiere şi de îmbunătăţire a procesului de învăţare a limbii engleze. Studiul relevă necesitatea de a reconsidera competenţele de utilizare a tehnologiilor informaţionale ale unui profesor de limba engleză şi descrie competenţele necesare pentru a folosi iPod-ul în procesul de predare a limbilor. În articol, se aduc exemple de itemi şi activităţi prin intermediul cărora iTunes poate fi integrat în cursul de limbă engleză şi se specifică beneficiile acestei integrări.  

This article discusses attempts to integrate mobile learning into the English language curriculum, relying on research projects undertaken at the university level. It contributes with research concerning the use of iPod units and the possibilities that come with it in integrating listening activities into a language course and in supporting the English language teaching and learning process. The study reveals how the research led to reconsidering the English language teacher’s Information Technology competencies and enlists the key competences required to use the iPod units in language teaching. It gives examples of English language courses, tasks, and activities where iTunes content was integrated and points out the outcomes for both the teachers and the students undertaking such activities.  

Cuvinte-cheie
iPod Touch, iTunes, predarea limbii engleze, abilităţi de audiere, podcasts,

iPod Touch, iTunes, English Language Teaching, Listening skills, podcasts