Articolul precedent |
Articolul urmator |
730 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 21:35 |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Conceptualizarea curriculumului universitar: logica competenţelor şi logica obiectivelor. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 8-13. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 8-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită implementării cirriculei modernizate în învăţămîntul preuniversitar, în Republica Moldova a fost reiterat interesul faţă de conceptul de competenţă. Comunicarea este dedicată analizei evoluţiei conceptului de curriculum şi a caracteristicilor principale ale acestui concept. Este introdusă noţiunea de cadru organizator al curriculum-ului. Sînt analizate următoarele cadre organizatoare: conţinuturile, obiectivele, competenţele. Deoarece noţiunea de competenţă se află într-un proces de clarificare, sînt analizate mai multe variante de introducere a competenţei în curriculum: prin obiective terminale, prin resurse şi integrarea lor, prin situaţii. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, programă, cadru organizator al curriculum-ului, obiectiv, conținut, competenţă, situație, resursă, acţiune, curriculum, program, curriculum organizing framework, objective, content, competence, situation, resource, action |
||||||
|