Компетентность, уровень образования и новое знание
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
435 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-28 20:58
SM ISO690:2012
БОРТЭ, Лариса. Компетентность, уровень образования и новое знание. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 69-71. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Компетентность, уровень образования и новое знание


Pag. 69-71

Бортэ Лариса
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2020


Rezumat

În opinia autoarei, competenţa reprezintă un cuvînt livresc şi nicidecum un termen. Competenţa se formează în baza cunoştinţelor ce ţin de diverse ştiinţe. Din acest motiv, postulatul gramaticii reflectorii vizavi de faptul că lingvistica, în studiul şi descrierea legităţilor sale, se bazează, inclusiv, pe descoperirile din alte ştiinţe determină abordarea prin competenţe în procesul de orientare profesională a studenţilor la disciplina analiza filologică a textului. 

Competence is not a term but it is a bookish word. Competence is formed on the basis of knowledge acquired from different sciences. Therefore the aim of mapping grammar that linguistics is based on the data of differrent sciences determines the competence approach to the professional orientation in the philological analysis of artistic texts ( fiction literature).  

Cuvinte-cheie
generalizări eficiente, Cunoştinţe ştiinţifice, instruire, competenţe ştiinţifice generale, integrare,

Effective generalization of scientific knowledge, instruction ( education), general scientific competence, integration