Articolul precedent |
Articolul urmator |
435 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-28 20:58 |
SM ISO690:2012 БОРТЭ, Лариса. Компетентность, уровень образования и новое знание. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 69-71. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În opinia autoarei, competenţa reprezintă un cuvînt livresc şi nicidecum un termen. Competenţa se formează în baza cunoştinţelor ce ţin de diverse ştiinţe. Din acest motiv, postulatul gramaticii reflectorii vizavi de faptul că lingvistica, în studiul şi descrierea legităţilor sale, se bazează, inclusiv, pe descoperirile din alte ştiinţe determină abordarea prin competenţe în procesul de orientare profesională a studenţilor la disciplina analiza filologică a textului. |
||||||
Cuvinte-cheie generalizări eficiente, Cunoştinţe ştiinţifice, instruire, competenţe ştiinţifice generale, integrare, Effective generalization of scientific knowledge, instruction ( education), general scientific competence, integration |
||||||
|