Articolul precedent |
Articolul urmator |
1566 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 11:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:91 (23) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. PRES – strategie didactică eficientă de învățare a geografiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 94-98. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:91 | ||||||
Pag. 94-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este fundamentat pe experienţa din practica de activitate didactică şi prezintă o variantă de utilizare a metodei Discuția generalizată, realizată prin algoritmul strategiei didactice PRES în desfășurarea unei activităţi extrașcolare la geografie cu subiectul: „De ce și Cum să protejăm mediul ambiant?”. Prin abordarea subiectului respectiv, elevii sunt sensibilizaţi de a promova politica menţinerii unei stări de echilibru în mediul ambient și protejarea acestuia. În concluzie se prezintă importanța şi valenţele formative ale acestei metode și strategii didactice care solicită o participare activă a elevilor la discuţie, stimulează şi dezvoltă capacitarea de a selecta, a documenta, a expune şi a argumenta faptele/subiectele abordate, precum şi motivaţia învăţării de calitate a geografiei. |
||||||
Cuvinte-cheie discuţie, strategie didactică, protejarea mediului ambiant |
||||||
|