PRES – strategie didactică eficientă de învățare a geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1566 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 11:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (23)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. PRES – strategie didactică eficientă de învățare a geografiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 94-98. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

PRES – strategie didactică eficientă de învățare a geografiei

CZU: 37.02:91

Pag. 94-98

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul este fundamentat pe experienţa din practica de activitate didactică şi prezintă o variantă de utilizare a metodei Discuția generalizată, realizată prin algoritmul strategiei didactice PRES în desfășurarea unei activităţi extrașcolare la geografie cu subiectul: „De ce și Cum să protejăm mediul ambiant?”. Prin abordarea subiectului respectiv, elevii sunt sensibilizaţi de a promova politica menţinerii unei stări de echilibru în mediul ambient și protejarea acestuia. În concluzie se prezintă importanța şi valenţele formative ale acestei metode și strategii didactice care solicită o participare activă a elevilor la discuţie, stimulează şi dezvoltă capacitarea de a selecta, a documenta, a expune şi a argumenta faptele/subiectele abordate, precum şi motivaţia învăţării de calitate a geografiei.

Cuvinte-cheie
discuţie, strategie didactică, protejarea mediului ambiant