Utilizarea metodei “Flipped Classroom” la orele de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
714 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 06:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91:004 (7)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
SÎRBU, Rodica, CUJBĂ, Vadim. Utilizarea metodei “Flipped Classroom” la orele de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 74-77. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Utilizarea metodei “Flipped Classroom” la orele de geografie

CZU: 37.02:91:004

Pag. 74-77

Sîrbu Rodica1, Cujbă Vadim2
 
1 Centrul de Excelență în Viticultură și Vinificație din Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

A flipped classroom is an instructional strategy and a type of blended learning that reverses the traditional learning environment by delivering instructional content, often online, outside of the classroom. It moves activities, including those that may have traditionally been considered homework, into the classroom. In a flipped classroom, students watch online lectures, collaborate in online discussions, or carry out research at home while engaging in concepts in the classroom with the guidance of the teacher.