Aspecte ale dezvoltării creativității la elevii de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
651 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 23:18
SM ISO690:2012
FLUIERAR, Valentina. Aspecte ale dezvoltării creativității la elevii de vârstă școlară mică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 126-130. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Aspecte ale dezvoltării creativității la elevii de vârstă școlară mică


Pag. 126-130

Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Societatea contemporană înaintează exigențe axate cu predilecție pe dezvoltarea capacităților creative a tinerei generații în mod sistematic, permanent. Se pune problema integrității sociale a elevilor de vârstă școlară mică, care să poată acționa în mediul caracterizat prin fluctuații, într-un mod individual să schimbe acest mediu, să creeze ceva nou în funcție de propria sa cunoaștere. Un astfel de context solicită sistemului educațional actual să faciliteze cunoașterea elevului mic cuplată cu căutarea, selectarea, tratarea critică a informațiilor, reformularea, analiza, clasificarea, evaluarea produselor activității proprii, formularea de ipoteze, desprinderea concluziilor, descoperirea, procesarea datelor, efectuarea generalizărilor etc.

The contemporary society advances demands focused on developing the creative capacities of the young generation in a systematic, permanent way. It raises the question of the social integrity of the students of small school age, who can act in the environment characterized by fluctuations, in an individual way to change this environment, to create something new according to his own knowledge. Such a context requires the current educational system to facilitate the knowledge of the young student coupled with the search, selection, critical treatment of information, reformulation, analysis, classification, evaluation of the products of his activity, formulation of hypotheses, detachment of conclusions, discovery, processing of date, making generalizations etc.

Cuvinte-cheie
creativitate, capacităţi creative, elevi de vârstă şcolară mică,

creativity, creative abilities, pupils of young school age