Specificul motivaţiei pentru învăţare la vârsta pubertăţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1468 201
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 23:41
SM ISO690:2012
MATROS , Liliana, MÎSLIŢCHI, Valentina. Specificul motivaţiei pentru învăţare la vârsta pubertăţii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 61-69. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Specificul motivaţiei pentru învăţare la vârsta pubertăţii


Pag. 61-69

Matros Liliana, Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul tratează problema motivației pentru învățare la vârsta pubertății. În lucrare sunt definite concepte precum motivație, motiv, motivație pentru învățare în accepțiunea diverșilor cercetători; sunt scoase în evidență particularitățile motivației pentru învățare specifice vârstei preadolescenței.

The article treats the problem of motivation for learning at the age of puberty. The paper defines concepts such as motivation, motive, and motivation for learning in the acceptance of different researchers; the particularities of learning motivation specific for pre-adolescent age- are highlighted.