Managementul performanțelor - activarea talentelor și creșterea calității în cadrul instituțiilor de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
720 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-24 20:27
SM ISO690:2012
MOGA, Ecaterina. Managementul performanțelor - activarea talentelor și creșterea calității în cadrul instituțiilor de învățământ. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 70-74. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Managementul performanțelor - activarea talentelor și creșterea calității în cadrul instituțiilor de învățământ


Pag. 70-74

Moga Ecaterina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Educația de calitate necesită o abordare strategică a managementului performanței care ar activa talentele multiple existente în echipă și ar ajuta la procesul de dezvoltare continuă a instituției. Doar o echipă performantă de cadre didactice va reuși să investească în formarea și educarea noii generații de tineri inovatori care vor contribui la dezvoltarea societății. Un management eficient al performanțelor va conduce spre un progres semnificativ în demersul promovării excelenței la nivel instituțional.

 Quality education requires a strategic approach to performance management that would enable multiple existing talents in the team and help the institution's ongoing development process. Only a trusted team of teachers will succeed in investing in training and educating the new generation of young innovators who will contribute to the development of society. Effective performance management will lead to significant progress in promoting institutional excellence.