Articolul precedent |
Articolul urmator |
780 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 16:26 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, ARSENOV, Gabriela. Valori, convingeri și gândirea independentă în evoluție la adolescenții moderni. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 11-15. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 11-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea contemporană se pune un accent deosebit pe valorile ce le posedă un individ. Acestea presupun un sistem de convingeri interiorizate cu privire la ceea ce este bine şi rău. Ele se formează în baza interacţiunii cu mediul social şi cel cultural din care face partea persoana. În acest articol vom scoate în evidență influența valorilor și convingerilor asupra evoluției gândirii independente la adolescenții moderni. Fiecare dintre noi are o proprie ierarhie a valorilor deţinute, iar aceasta ierarhie este unică pentru fiecare individ. În fond, valorile se discută, se acceptă, se amendează, se creează. |
||||||
|