Evoluția dezvoltării curriculumului în educația timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
668 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 23:46
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Evoluția dezvoltării curriculumului în educația timpurie. In: Dunărea – Nistru: Anuar , 25 octombrie 2019, Taraclia. Taraclia: Universitatea de Stat Taraclia “Grigorii Ţamblac”, 2019, Vol. 6, pp. 349-358. ISBN 978-9975-9568-8-8. ISSN 1857-2758.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dunărea – Nistru: Anuar
Vol. 6, 2019
Conferința "Dunărea – Nistru: Anuar "
Taraclia, Moldova, 25 octombrie 2019

Evoluția dezvoltării curriculumului în educația timpurie


Pag. 349-358

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2019


Rezumat

In curriculum development, ensuring children's development and learning "from cradle to childhood" or "seven years of home" is a holistic, multi-layered and complex approach to what can now be a major change in traditional care practices, raising and educating the child. Thus, in this paper we present a scientific analysis of the curriculum development in early education in the Republic of Moldova.