Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 23:46 |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Evoluția dezvoltării curriculumului în educația timpurie. In: Dunărea – Nistru: Anuar , 25 octombrie 2019, Taraclia. Taraclia: Universitatea de Stat Taraclia “Grigorii Ţamblac”, 2019, Vol. 6, pp. 349-358. ISBN 978-9975-9568-8-8. ISSN 1857-2758. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dunărea – Nistru: Anuar Vol. 6, 2019 |
||||||
Conferința "Dunărea – Nistru: Anuar " Taraclia, Moldova, 25 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 349-358 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In curriculum development, ensuring children's development and learning "from cradle to childhood" or "seven years of home" is a holistic, multi-layered and complex approach to what can now be a major change in traditional care practices, raising and educating the child. Thus, in this paper we present a scientific analysis of the curriculum development in early education in the Republic of Moldova. |
||||||
|