Impactul organizării activităţilor de dezvoltare personală în instituţiile de educaţie timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
789 103
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-23 09:33
SM ISO690:2012
DASCAL, Angela. Impactul organizării activităţilor de dezvoltare personală în instituţiile de educaţie timpurie. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 517-522. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Impactul organizării activităţilor de dezvoltare personală în instituţiile de educaţie timpurie


Pag. 517-522

Dascal Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

 In the context of curricular development, organizing personal development activities within early education institutions is a problem addressed by a relevant topicality. Personal development activities are learning that are carried out in accordance with the thematic project, the theme of the week /day, fulfilling multiple roles.