Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-23 09:33 |
![]() DASCAL, Angela. Impactul organizării activităţilor de dezvoltare personală în instituţiile de educaţie timpurie. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 517-522. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 517-522 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In the context of curricular development, organizing personal development activities within early education institutions is a problem addressed by a relevant topicality. Personal development activities are learning that are carried out in accordance with the thematic project, the theme of the week /day, fulfilling multiple roles. |
||||||
|